Kalendarze personalizowane – co warto wiedzieć?

Bardzo często przedsiębiorcy decydują się na zainwestowanie w gadżety reklamowe, które stanowią nośniki treści reklamowych. Jest to sposób promowania firmy, jak też utrwalania relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi. Należy natomiast pamiętać, że gadżety reklamowe powinny być głównie użyteczne oraz funkcjonalne.

Tylko wówczas są w stanie skutecznie utrwalać treści reklamowe. Właśnie dlatego coraz częściej wykorzystywane w tej roli są kalendarze książkowe personalizowane. 
Personalizacja kalendarzy książkowych – co mamy do wyboru?
Na wstępie powinno się podkreślić, że aby uzyskać fachowy projekt a także wykonawstwo kalendarza biznesowego, warto skorzystać z oferty firm, które specjalizują się w kompleksowych usługach dotyczący gadżetów reklamowych. Takie firmy odróżniają się doświadczeniem na rynku, wiedzą a także zapleczem technicznym, które daje możliwość na fachowy wydruk kalendarzy w różnorakich formatach, jak także stosowanie różnych technik uszlachetnienia druku, w głównej mierze lakieru UV, folii błyszczącej czy elementów metalizowanych. Warto zaznaczyć, że kalendarz personalizowany powinien być wykonany a także zaprojektowany w zgodzie z linia projektową przedsiębiorstwa, a zatem wytycznymi dotyczącymi użycia znaków a także elementów identyfikacji wizualnej w zgodzie z księgą znaku. Klient decydując się na kalendarz biznesowy może zdecydować o elementach oraz dodatkach, które nie tylko i wyłącznie zwiększają wartość wizualną produktu, niemniej jednak także wpływają na jego efektywność. Przedsiębiorcy na prawdę często wybierają dodatki tj.: praktyczne uchwyty na długopis, klapki z magnesem do zamykania, metalizowane elementy ozdobne na okładce, płytka z grawerem, registry ułatwiające dostęp do konkretnego miesiąca, ozdobne garbiki, jak również zaokrąglone narożniki i okucia. Często kalendarz biznesowy wzbogacany jest też detalami, które utrwalają a także wzmacniają przekaz marketingowy. Są to wklejki reklamowe wewnątrz kalendarza, które najczęściej zawierają zdjęcia nawiązujące do działalności firmy, jak też tasiemki z nadrukiem promocyjnym. Warto wspomnieć też, że personalizowany kalendarz powinien na okładce mieć umiejscowione elementy identyfikacji wizualnej firmy, najczęściej jest to logotyp.

Sprawdź: zerknij na kalendarz książkowy z gumką