Jakiegadżety wręczać klientom

Czy jest opłacalne inwestować w gadżety reklamowe? Na początku prowadzenia działalności, gdy budżet na reklamę, czy reklama nie jest duży, można odpuścić kupowanie własnych gadżetów. Jednak gadżety firmowe to jedna z lepszych form promocji, która może przywiaząć klientów do marki i tworzyć u niego pozytywne skojarzenia z tą marką. Istotne, aby gadżety reklamowe z nadrukiem były dobrej jakości.

Jeżeli już dasz komuś długopis z logo twojej firmy i ten długopis po paru dniach się rozleci albo przestanie pisać, wyląduje w koszu. Jednocześnie w koszu ląduje wizerunek twojego biznesu. Powinieneś dbać o to, ażeby dawać klientom towar, też firmowy, wysokiej jakości. Możesz zamówić gadżety reklamowe dla firm przez internet albo w lokalnej firmie. Pamiętaj, aby najpierw poprosić o próbki i sprawdzić, jakiej jakości jest oferowany towar. Dobrze, ażeby gadżety reklamowe nawiązywały do rodzaju działalności, którą prowadzisz. Zdarza się, że klientki w zakładach fryzjerskich mają dla swoich klientek podręczne lusterka lub grzebienie, kosmetyczki, czy drobne akcesoria fryzjerskie. Taki tematyczny gadżet zadziała na klienta lepiej niż kubek, czy pendrive z logo. Od kubka całkiem dobrze wyglądać będzie filiżanka a od pendrive brelok do kluczy z jakąś błyskotką. Zamawiając gadżety do swojej firmy warto patrzeć oczami klienta, bo na bazie tego, co klient otrzyma, będzie oceniać firmę. Choćby wiele firm odchodzi od tradycyjnych form reklamy na rzecz kampanii w social media, gadżety reklamowe ciągle są świetnym nośnikiem informacji reklamowej. Klient, w czasie kiedy korzysta z gadżetu otrzymanego w prezencie (filiżanki, kalendarza, kuba), ma kontakt z marką. Mniej lub bardziej świadomie przyzwyczaja swój mózg do tego, że jest ona obecna w jego życiu. Przez to także, czasem także nie w stu procentach świadomie, będzie sięgać po jej produkty. Im bardziej niepowtarzalny i oryginalny upominek otrzyma klientek, tym lepsze złudzenie można na nim wywrzeć. Gadżet podarowany klientowi sprawia, że klient czuje się wyjątkowy i wraca do firmy po kolejne zakupy, aby przywoływać to uczucie ponownie.

Warto sprawdzić: gadżety reklamowe dla firm.