Wiata na samochód-jaka najlepsza

Pod hasłem carporty kryją się najczęściej metalowe wiaty na samochód, które na dachu mają zamontowane panele fotowoltaiczne. Takie swoiste dwa w jednym to dowód na maksymalne przeznaczenie przestrzeni, którą ktoś dysponuje. Działki budowlane nie są wcale spore, zatem oszczędność przestrzeni jest dzisiaj w cenie.

Wiata metalowa jest trwała i wygląda bardzo nowocześnie. Nie będzie burzyć walorów estetycznych budynku jak robiłby to zwykły blaszany garaż. Wiata może posiadać różnorodne wymiary – najczęściej kupuje się wiatę na jeden lub dwa samochody. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, o ile w domu właściwie każdy ma samochód a garaż jest jeden, aby postawić wiatę na kilka samochodów. Takie większe wiaty fotowoltaiczne stawia się pod budynkami firm. Pracownicy mogą wtedy zostawiać samochodu pod dachem a firmprzy tym czerpie zyski z fotowoltaiki, bo produkuje własny prąd. Solarny carport pod firmą to bezpieczne miejsce parkingowe. Zimą samochody osłonięte są od śniegu a latem od słońca i gradu, który jakiś czas temu pojawia się bardzo często. Oprócz tego nie zawsze dach budynku nadaje się do tego, ażeby zamontować na nim panele fotowoltaiczne. Wtedy zachodzi konieczność montowania ich na gruncie. Jeśli przestrzeń, którą zajmują będzie co więcej wykorzystana na parking dla pracowników lub garaż na służbowe samochody, można jedynie się cieszyć. Koło takowej wiaty może być przymocowany zadaszony stojak na rowery producent dla wszystkich tych, którzy drogę do pracy pokonują na rowerze. Jeżeli pracodawca zatrudnia wiele takich osób a chce być postrzegany jako przyjazny pracodawca i przyjazna środowisku firma, może prócz tego na firmowym parkingu postawić stacje naprawcze dla rowerów. To nie szaleństwo – na zachodzie przy każdej ścieżce rowerowej i na wielu parkingach znajdują się takie stacje. Rowerzystów i rowerów miejskich do wykorzystania jest tak wiele, że takie stacje naprawdę się przydają. Można przy nich wytworzyć drobne naprawy, ale również te bardziej skomplikowane, jak wymiana albo skrócenie łańcucha albo zmiana dętki.

Polecam: stojak na rowery producent.